יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

סקירה ודירוג של FuramaXclusive Sathorn בעיר בנגקוק, תאילנד

בנגקוק, תאילנד, FuramaXclusive Sathorn

FuramaXclusive Sathorn

המיקום של FuramaXclusive Sathorn הוא אידיאלי, במרכז סאתון ורק פחות מעשר דקות הליכה מMahaNakhon וEmpire Tower. החדרים במלון נוחים וממוזגים והגישה לאינטרנט היא בחינם.

בFuramaXclusive Sathorn תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בFuramaXclusive Sathorn סאונה, בריכה וחדר/י ישיבות. הצוות זמין 24/7. בנוסף, ישנו מועדון כושר לאימונים.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבFuramaXclusive Sathorn ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מקרר, מכונת קפה ומיקרוגל וכל מה שצריך על מנת להנות מארוחות ביתיות גם בזמן חופשתכם. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים טלוויזיה שטוחה, כספת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים פועל 24 שעות והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו סנטראל וורלד, סיאם פאראגון וMBK Center, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהתחנה Sala Daeng BTS Skytrain Station ויש גם שרותי הסעה לעיר. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל The Met Skyscraper וסי לום ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל State Tower.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, נגן DVD, חלוקי רחצה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, מתקני כושר, ג'קוזי, מסאז', בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מאבטח, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 2097 ביקורות אורחים
25 אורחים ציינו את המרפסת בביקורתם, 22 חשבו שהיא הייתה גדולה ובמצב טוב
מצאנו 41 ביקורות שאמרו שחדר הכושר היה מצויד היטב, אך 39 אמרו שהוא לא היה
14 אמרו שזה היה מלון בוטיק
308 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 287 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
51 האורחים הזכירו את המקלחת בחוות הדעת שלהם, 25 ציינו שהיא לא נקייה או קטנה מדי ו-26 לא הסכימו
מצאנו 136 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה

59 Silom Soi 3, בנגקוק, תאילנד

View Larger Map

 

hotels-seeker.com FuramaXclusive Sathorn למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בFuramaXclusive Sathorn באתר hotels-seeker.com.

FuramaXclusive Sathorn
בנגקוק
תאילנד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה