יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

סקירה ודירוג של King Park Avenue Hotel בעיר בנגקוק, תאילנד

בנגקוק, תאילנד, King Park Avenue Hotel

King Park Avenue Hotel

המלון ממוקם בפרואט, מוקף בהרבה מקומות לאכול, לשתות ולבלות,.

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, King Park Avenue Hotel הוא המקום המושלם עבורכם. בנוסף לחדר/י ישיבות וסאונה, תמצאו במלון גם קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ובריכת ילדים. אורחי המלון יכולים להטעין מצברים בסאונה או לקבוע תור למסז'. בKing Park Avenue Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. האורחים יכולים לנצל את חיבור לאינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה.

החדרים המודרניים של המלון מציעים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. בחדרים יש גם מקרר, מיני בר ומגהץ. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

בהמלון ישנו בר עם אווירה נעימה ותפריט משקאות מגוון. שרות החדרים פועל מסביב לשעון והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

מתוך מבחר האטרקציות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Bed Supperclub, סנטראל וורלד וThe Emporium. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הKasem Bundit University, Stamford International University וThe Mall Shopping Center Bangkapi. CentralPlaza Bangna נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. ונסיעה של חמש דקות מהמלון תביא אתכם אל Paradise Park Shopping Mall.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, אמבט ספא, כסאות ילדים, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, מועדון לילה, מתקני כושר, סאונה, מסאז', אמבטיית אדים, בריכת ילדים, בריכה חיצונית, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, כספומט, שירותי מזכירות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 221 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו את תנאי החדרים, 13 חשבו שהם לא היו מתוחזקים היטב
15 אורחים ציינו את אפשרויות הקניות בביקורתם, 12 אמרו שהן היו די טובות
מצאנו 40 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 27 ביקורות על הצוות, 25 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
22 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 15 חשבו שהמחיר היה הוגן
7 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 7 ימליצו עליה

9/999 Moo 1 Srinakarin Road Nongbon Pravet, בנגקוק, תאילנד

View Larger Map

 

hotels-seeker.com King Park Avenue Hotel למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בKing Park Avenue Hotel באתר hotels-seeker.com.

King Park Avenue Hotel
בנגקוק
תאילנד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה