יום שני, 15 באוקטובר 2012

התעריפים הנמוכים ביותר למלון Woodlands Inn Hotel Bangkok בנגקוק, תאילנד

בנגקוק, תאילנד, Woodlands Inn Hotel Bangkok

Woodlands Inn Hotel Bangkok

Woodlands Inn Hotel Bangkok נמצא במתחם באנג ראק, מרחק קצר מRiver City Shopping Complex. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בנגקוק.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו כספת, המרת מטבע זר ומרכז עסקים. ואם אתם מעוניינים להמשיך ולהתעדכן גם בזמן חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בבנגקוק ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

בWoodlands Inn Hotel Bangkok תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בטלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בכספת ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה כדי להבטיח לכם נוחות מושלמת וכוללים בין השאר מקלחת.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף, תוכלו לגוון את התפריט היומי עם מבחר רחב של בתי קפה ומסעדות בסביבת המלון.

Don Mueang International Airport (DMK) ממוקם רק 40 דקות נסיעה ברכב. Democracy Monument וBangkok Metropolitan Administration City Hall נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מWoodlands Inn Hotel Bangkok. בית ג'ים תומפסון נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Taksin Bridge, Chamchuri Square וChinatown Sampeng Lane נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, המרת מט"ח, כספת, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 39 ביקורות אורחים
מתוך 6 ביקורות על המיקום של המלון, 5 אמרו שהוא במיקום נוח
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
4 אורחים ציינו בביקורתם את האוכל, 3 מצאו אותו די טוב
מתוך 4 ביקורות על המיטות, 3 אמרו שהן היו לא נקיות
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

1158/5-7 Chareon Krung Soi 32 Bangrak, בנגקוק, תאילנד

View Larger Map

 

hotels-seeker.com Woodlands Inn Hotel Bangkok למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בWoodlands Inn Hotel Bangkok באתר hotels-seeker.com.

Woodlands Inn Hotel Bangkok
בנגקוק
תאילנד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה